Handelsbetingelser

Kunde Service - Handelsvilkår

Vi yder vi ikke support på telefonen, send en e-mail og vi svarer hurtigt, og indenfor 24 timer

Ved handel på vores shop skal du accepterer nedenstående betingelser. Vi anbefaler, at du læser alle betingelserne igennem, inden du handler. På denne måde får du svar på al praktisk information, og det vil mindske eventuelle uoverensstemmelser.

Vi forbeholder os ret til at annullere en bestilling hvis den ikke passer ind i vores salgsstrategi, uden at skulle begrunde overfor køber.

Priser
Alle priser på websitet er angivet i DKK inkl. moms og andre afgifter. Priserne er eksklusive forsendelsesomkostninger, men udover forsendelsesomkostningerne på løber der ingen ekstra omkostninger.


Firmaoplysninger

Queeninyou.dk

Evto-Web Aps.
Lind Hansens Vej 13 F
5000 Odense C.
Denmark
CVR: DK37329665

RABATTER

Alle rabatter gives ud fra det som er oplyst i shoppen.

BETALING

Queeninyou.dk modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er inkl. moms.

LEVERING OG FRAGT PRISER

Queeninyou.dk  tilstræber at afsende ordre indenfor 24 timer fra modtagelsen af din ordre.
Vi sender til hele Danmark. Fragt er gratis på køb over 499 kr - ellers koster det 39 kr. til pakkeshop. Ønsker man levering til adresse koster det 69,- kr. med postnord.
Dine varer sendes med GLS eller DAO.

OBS: Hvis der ikke er plads på afleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste afleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale eller fabrikation som har været på varen da man modtog denne.
Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation, dette aftales fra sag til sag.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for ca. to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) retur fragtomkostninger. Du vil kunne få en retur pakke label hvis du henvender dig til os. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse. Kontakt os inden du vil returnere dit produkt. Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

Queeninyou.dk , Lind Hansens Vej 13 F 5000 Odense C.

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende ordre nr. og retur betaling sendes altid retur på den betalings form som blev brugt ved købet. Oplysningerne kan skriver du på den retur seddel du modtager med pakke label.

REFUNDERING - RETURNERING - OMBYTNING VED UDSALG
Produkter og ordre kan ikke refunderes, returneres eller ombyttes i perioder med udsalg, særlige tilbudskampagner eller ved brug af særlige rabatter.

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter man har modtaget produktet.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra du modtaget produktet til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til info@queeninyou.dk.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked, du risikere at få et gebyr på 100,- som dækker udgifter til forsendelse frem og retur.

Skulle du fortryde dit køb, hvor en gratis gave leveres med selve ordren skal hele ordren returneres, inklusive denne.

RETURNERING

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Dvs. at du bærer risikoen for varens stand fra tidspunktet hvor du modtager den til vi har modtaget den retur, vi anbefaler du bruger vores retur system, hvor vi trækker beløbet fra i dit tilgodehavende.

Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. For at lette ekspeditionstiden må man meget gerne vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.

Varen sendes til:

Queeninyou.dk

Lind Hansens Vej 13 F

5000 Odense C

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes fejl håndtering eller overlast, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Med andre ord kan du prøve varen, og så skal varen være i samme stand, som da du modtog den.

Hvis varen har ekstraordinære brugsmærker - været brugt, eller skader end det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Det kan  betyde, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi når vi modtager varen.

TILBAGEBETALING

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten.

Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur.

KLAGEMULIGHEDER

Man har mulighed for at klage over en vare eller tjenesteydelse som kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: https://naevneneshus.dk/

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det vil koster et gebyr at få klagen behandlet.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@finesmile.dk

PERSONDATAPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Queeninyou.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder som Google - Facebook Instagram mfl., som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har altid ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

© Copyright 2024 - Evto-Web ApS.